Australien - Sydney

pa flygplatsen och vantar pa planet till Thailand.. idag borjar alltsa fjarde och sista delen pa var resa.

va inget vidare att lamna nz idag, kanndes nastan sorgligt faktiskt!! men fick se 1 och 1/2 bra film pa planet hit, de va ju alltid na tt. och en helt okej frulle pa planet me.. + att jag blev glatt overaskad nar min ryggsack vagde mindre an lottis vid incheckningen, min vagde 15 kg och lottis vagde hela 18.3 kg.. (de trodde du aldrig pappa, att min vaska skulle vaga mindre.. haha..)

men nu ar de 10 timmar pa flyget som galler.. hoppas fan dom har nagra bra filmer pa detta flyget me.. vem vet dom kanske har de som jag bara hann se halva av, man kan ju alltid hoppas=)

 

see ya in thai..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0