Nya Zeeland - Auckland

SISTA DAGEN...

imon lamnar vi detta landet for att aka till thailand.. ser inte fram emot att sitta flera timmar pa flyg. och jag ser annu mindre fram emot att packa min vaska, jag HATAR de!!! vill dessutom inte lamna nz, ja gillar de har och idag har alla vatt jatte trevliga och hur goa som hallst, typiskt. vi hade nastan hoppats pa att alla skulle va som svin idag sa att vi bara ville harifran men nej da...

men men, de ska iaf bli skont me semster och bara slappa och bo flera dagar pa samma stalle..
kommer borja i phuket men ta oss darifran sa fort de gar och aka till phi phi. vet inte hur lange vi blir dar men jag tankte visa lotti lite party liv=) de ska bli sa kul!! har valdigt bra minnen fran phi phi, aven om vissa ar lite suddigt=) sen ska vi nog aka till koh lanta och va dar nan dag innan vi aker till koh lipe... gui sa gott.. sol och bad och lata dagar!!!


ska verkligen forsoka njuta av dessa vekor som ar kvar innan de bar av till snoiga och kalla sverige... ja vill inte hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0