Nya Zeeland - Wellington (men skulle egentligen va pavga till Taupo)

just de.. vi skulle egentligen va pvaga till Taupo om bussen hade kommit och hamtat oss som de skulle vill saga..

bussen skulle ga harifran nomads(stallet dar vi bor)idag pa morgonen vid 06.50. och vid 06.40 stod vi har utanfor men vara stora ryggsackar och vantade.. men kom de nan stray buss? nepp. och vi vantade och vantade och vantade lite till. traffade en tysk kille som skulle med samma buss som vi sa vi vantade ihop.. och klockan gick. den blev 07.00 och 07.05 och 07.15 och 07.30 och da ringde vi kontoret och undrade var fan bussen va..
da sa dom att bussen redan varit dar(!!)  men ingen av oss hade verken sett en buss eller en buss chauffor och ingen hade fragat oss heller. javligt markligt!! varje busschaffor har en lista med namnen pa folk som sa med bussen.. varfor kollar man inte da.. javla idioter!!
sa nu blir vi tvugna att stanna kvar har i fucking javla Wellington. och vi kommer inte kunna stanna i Taupo en natt som planerat eftersom att bussarna inte gar varje dag och vi maste vidare annars kommer vi inte hinna resten vi planerat.. sa javla typiskt nar man redan har ett tight schema. och dessutom sa star de pa vart login pa stray att vi redan akt fran Wellington, vilket vi tydligen inte har. sa nu kan vi lixom inte boka resan harifran. och dom svarar inte nar vi ringer till stray kontoret men vi har skickat ett mail som jag verkligen hoppas att dom svarar pa.. javla tattare!!

ah!! jag ar sa arg!!

Kommentarer
Postat av: phia

Jag förstår att ni är arga.

Sopprötter........

Jag har inte fått min dator ännu så jag såg tyvär inte fallskärms bilderna förens idag.

PUCKADE MEDIAMARK

Kram Phia

2010-02-12 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0