Thailand - Koh Lanta

japp, da har vi kommit till en ny o i detta hav...

ar kanske inte jatte impade av detta stalle, inget jatte bra boende och stranden ar sadar, men vattnet ar djupt och de ar bra ifs=) och bara svenskar (precis som pa phi phi). och for att gora vistelsen annu mindre trevlig sa har min mage ballat ut totalitart!! skit-trakigt allsta!! sa idag har tyvarr vatt en gnall dag med magproblem och hemlangtan, saknar min niklas!! men de ar val bara till att bita ihop och knapra imodium=)

for ovrigt sa har lotti och jag fatt slut pa samtalsamnen sahar i slutet pa resan.. sa nu roar vi oss med att bilda nya sprak.. som typ spanks/svenska (satter el framfor och o bakom): el solo, el bada, el tappade toffso i vattneto, el sando pa hela el mio osv.
finks/svenskan (sattei i bakom allt): badari vattneti, arbetsfornedlingi, elefanti pa strandi osv.
tysk/svenska (satter ge innen och en efter allt) ge aken, ge gaen, ge aten osv.
och sist men inte minst sa har vi kronelias sprak (ni som jobbar pa mitt jobb vet vad jag menar... satter H farmfor nastan allt) Hots och hinne, de ar hont. =)


nog me de roliga... imon aker lotti och jag och skit-magen till koh Lipe=)

Kommentarer
Postat av: phia

Det blir kul när ni kommer hem.men njut av värmen för fins det ingen.Denna snö lär inte försvinna i första taget.I söndags hoppede vi från ut bygnaden.Det var KUL.Kram Phia

2010-02-23 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0