Thailand - sista kvallen pa Koh Lipe

som sagt.. jag gillar de har stallet. har vatt hat en vecka nu och bara softat, sa gott!!

men har tyvarr haft nagra missoden.. lotti och jag skulle ga till en annan strand harromdagen, till sunset beach. men pavagen dit sa va de en stor javla gren som hoppade upp och bet mej under foten, precis dar tarna borja vaxa ut(!?) de gick iaf hal pa foten och de gjorde ont!! sa stackars lotti fick ungas med en halt och gnallande linda resten av den dagen.. och inte nog me de, dagen efter nar vi skulle ga till ons anda gata (!!) och att hitta nagonstans att ata. tror ni inte jag klev pa ett spjut da som gick halvags in i foten!! trodde fan jag skulle svimma nar jag forsokte dra ut spjutet!!! och pga de sa blev jag verken mindre halt eller mindre gnallig... lotti hon ar bra som star ut med mej=)

annars har vi ju inte gjort nagot sen jag skrev sist.. legat pa stranden och legat under parasoll och svettats, ja till och med svettats i vattnet.. men de ar skont och de ar riktigt gott att guppa runt pa en luftmaddras och bara njuta=) igar och idag har vi lyxat till de med massage.. igar hade vi rygg, axlar och huvudmassage.. de va skont, men gjorde ont. och dessutom sa lyckades hon knacka ryggen pa mej med sa de knakade over hela on.. sa nu har jag blamarken pa svankryggen.. och idag har vi haft ben massage, som slutade med att dom masserade bade fotter och ben och hander och armar och rygg och till och med huvudet.. har far man mycket for pengarna=)

imon sa tar vi vart pick och pack och aker till Bangkok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0